משלוחים והחזרות

אספקת המוצרים

מפעילת האתר תספק רק מוצרים ששולמו במלואם, לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח בעת ההזמנה. לאחר העברת ההזמנה למשלוח, תישלח ללקוח הודעת דוא״ל עם אישור.

דמי משלוח יתווספו למחיר הפריטים וייגבו בגין משלוח לכתובת אחת, גם אם ההזמנה כוללת מספר פריטים.

מפעילת האתר תעביר את ההזמנה למשלוח באמצעות חברת שליחויות חיצונית. תנאי המשלוח של החברה המבצעת את ההפצה יחולו גם על לקוחות האתר ויחייבו אותם.

לעניין אספקה בתוך מדינת ישראל, אזורי החלוקה יקבעו בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של מפעילת האתר ו/או של חברת המשלוחים עמה היא עובדת. ביישובים מרוחקים (כגון אילת, יישובי הערבה, רמת הגולן, אזורים עם גישה ביטחונית מוגבלת או יישובים אליהם חברת השליחויות אינה מגיעה באופן קבוע) – המשלוח יתואם מראש מול הלקוח באופן פרטני.

אספקת המוצרים תתבצע תוך עד 5 ימי עסקים (ובמקומות מרוחקים – עד 7 ימי עסקים) ממועד ההזמנה. במקרים דחופים או חריגים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לבדוק אפשרות להאצת המשלוח.

למען הסר ספק, “יום עסקים” הינו כל יום מימות השבוע בין ראשון לחמישי, ואינו כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, חגים וימי שבתון רשמיים.

מפעילת האתר אינה אחראית לעיכובים או תקלות הנובעים ממעשיה או מחדליה של חברת השליחויות, ולא תינתן פיצוי בגין עיכובים כאלו.

בנוסף, הלקוח מאשר כי לא תהיה לו כל טענה כלפי מפעילת האתר במקרה של עיכוב שנגרם עקב נסיבות שאינן בשליטתה – כגון שביתות, השבתות, תקלות טכניות, בעיות תקשורת, אירועים ביטחוניים, כוח עליון וכיוצ״ב.

מובהר כי ייתכן שהמסירה תותנה בהצגת תעודת זהות ומספר אישור ההזמנה שנמסר ללקוח, בהתאם לשיקול דעתה של מפעילת האתר. כמו כן, מפעילת האתר רשאית לדרוש כל אמצעי זיהוי נוסף כתנאי למסירת המוצרים.

 

להלן פירוט מדיניות ביטול ההזמנה ו/או החזרת מוצרים ותנאיהם:

  1. ביטול עסקת הרכישה בתוך שעה מרגע השלמת ההזמנה באתר ולפני שליחתה – ייעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 054-996-4286. במקרה כזה, הלקוח יזוכה במלוא סכום הרכישה כולל דמי המשלוח.

  2. ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח – ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר לא נעשה בו שימוש, הוא תקין ובאריזתו המקורית. במקרה כזה ינוכו מההחזר דמי המשלוח וכן 5% מערך הקנייה או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם.

  3. החזר כספי יינתן בהתאם לחוק, לאותו אמצעי תשלום שבו בוצעה ההזמנה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

  4. מוצר שיימצא בשימוש, פתוח, פגום, או שאינו באריזתו המקורית – לא יתקבל להחזרה, ולא יינתן בגינו החזר כספי או שובר זיכוי.

  5. ביטול עסקה או החלפת מוצר יתבצעו על ידי שליח לכתובת שתסופק על ידי Naharda או בהבאת המוצר ישירות. יש לבצע את ההחזרה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר, בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית של Naharda, ובתנאי שהמוצר תקין, לא נעשה בו שימוש, והוא מוחזר בצירוף חשבונית הרכישה.

  6. עלות החזרת מוצר דרך חברת השליחויות של Naharda – 25 ₪.

  7. פריטים שנרכשו במבצעים או בסוף עונה ניתנים להחזרה/החלפה תוך 48 שעות בלבד מיום קבלתם, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. עלות משלוח החזרה או החלפה בזמן מבצע תחול על הלקוח.

  8. לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.

  9. שובר זיכוי (קרדיט) לרכישות עתידיות באתר יהיה בתוקף למשך שנתיים מיום החזרת המוצר.

  10. כל החזר או זיכוי מותנים בהצגת חשבונית רכישה מקורית.

  11. למען הסר ספק, מדיניות ההחזרות כפופה לכל יתר הוראות התקנון, לרבות אי אפשרות להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש או שאינם תקינים, והכול בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של מפעילת האתר.

  12. בכל שאלה או בקשה בנוגע לבירורים, החלפות או החזרות – ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות של Naharda בטלפון 054-996-4286 או במייל: contact@naharda.co.il.

קבלו 8% הנחה בהרשמה לניוזלטר שלנו

בואו להיות חברים שלנו ותקבלו8% הנחה

תאריך לידה - כי נשמח לחגוג איתכם עם הטבה קטנה

הטבה חד פעמית ללקוח | ללא כפל קופונים | מהווה הסכמה לדיוור

Scroll to Top